My 29th Birthday presents

Tiada kata dapat saya ucapkan selain rasa terima kasih dan syukur kepada Allah apabila usia saya masih dipanjangkan sehingga hari ini.

Sesungguhnya hadiah seperti ini tidak ternilai harganya. :)
At 29 years old, saya telah mendapatkannya.

Anak-anak yang dilahirkan dari sebuah ikatan kasih-sayang;



 Dan juga ingatan dari suami tercinta.



Tapi kan, kalau la dapat hadiah seperti ini, sungguh hidup saya akan bertambah bermakna :D


Hehe takpe, yang last ni akan saya usahakan juga. Semoga tercapai hendaknya..AMIN



11 words from u:

AzMask said...

Anak hadiah paling bermakna.

Kancilbiru said...

insya Allah amin. BB sekarang dah murah..:)

Hanis Azla said...

anak hadiah yg paling berharga.. hadiah yg lain tu satu bonus utk kita kan.. semoga tercapai sasaran utk dpt BB tu nnt..

Iela Fazielah said...

hepibday lydzar.. moga panjang umor n murah rezki... mesti dpt nyer yg akhir tu.... insyaallah

ayu said...

happy besday dear... semoga tahun ini akan lagi bermakna utk lydzar ye.. oh..muda setahun je dari ayu..hehe..

mmm..BB tu menarik gak kan..hehe

amirah said...

ala, BB boleh beli anytime kan lydzar? huhu

nieda said...

happy birthday..may god bless u

makdara TERdiva said...

selamat ulangtahun lydzar..
semoga barakah Allah sentiasa mengiringi kehidupan lydzar & keluarga :D

eMMe said...

sori lydzar, lambat wish, hepi bufday, kite pun lhr bulan Julai....leh celebrate same, hehehe....

Fitrihadi said...

Harap tak terlambat nak ucap "Selamat Hari Lahir!"..moga panjang umur dan murah rezeki :)

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

happy belated besday
harap dpt BB tu eehe sy pon nak satu sbb senang nak ber BBM ngan hubbby huhuhu

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®