It's July

Pantas sangat masa berlalu. Dah masuk Julai dah. My favorite month. Eheh! Siapa tau sebab apa jadi my favourite month? Angkat tangan!!

Dan ada satu tarikh yg lagiii favourite for me. Utk tahun ni, tarikh favorite saya tu tgh jadi isu hangat dalam media. Uppss saya tak campur yer hal tu. Semoga tiada apa-apa kejadian yg tak diingini berlaku.

Okeh, very short entry pagi ni, sebab ada something saya nk setelkan.

Happy Monday ALLL!!!


7 words from u:

AzMaslenda said...

Happy July... akak pun suka bila julai datang.

ayukhairy said...

fuhh..ada apa lah tu ye..mesti istimewa kan bulan july ni ..

wahida said...

eh, sama lak kita...aku pun suka july..aku suka 7 sebenarnya, suka 4 jugak...

anniversary kah?

amirah said...

besday ek lydzar?..besday husben kita plak 16hb..

Ernewaty AR said...

aku tau besday hang..9 july..haha

Shalimar Yusof said...

apa erk pada july??hu3....saya sedey di bulan july...

Unknown said...

ye betull!!!! ITS my BIRTHDAY..walaupon tak dek la meriah sambutannya, tp tetap happy hehehe

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®