Kenapa saya tak leh nk komen blog orang ????

Dari tengahari tadi lagi saya tak dapat nk komen blog-blog yg saya dh terjah. Blog yg keluar popup window utk komen dorang. Even saya nk balas komen kt blog saya pon, takleh nk buat..Kenapakahh??

Ada byk blog yg saya dh pegi, bersungguh-sungguh idea keluar nk mengkomen, tp malangnya tak dapat. GERAM ok!!  Especially latest entry kt blog mamasue..Kuikuikui!!

Esok lah ye saya sambung percubaan saya :) Hari dh petang ni ready to go aje. Papa HM dah sms dia pegi tengok bola dgn kawan-kawan dia. Tengok kt kedai mamak je kot tu..Sila sila..

Tengok sorang kt umah tak feel sbb bini dia tak join melayan bola. Maklumla bz-women. Kehulu kehilir entah-kerjakan-apa takdan nk stay tune depan TV.. hikhik!

4 words from u:

amirah said...

hehe..ada gak sesetengah blog tu kita tkleh nak komen..taktau la nape..tetiba je suruh sign in blogger balik..takpe2..sila..sila..jomla tgk sekali lydzar..bestt boleh sakit jantung..hehe

mekchu said...

opis blocked kot.. mcm mekchu baru2 ni.. tak bleh komen, tp kitowang sedia maklum sbb mmg jaga network kan.. ce cuba tya network admin..

Unknown said...

@amirahhaaa..arini dh boleh dh mengkomen..

Unknown said...

@mekchukt opis ni dorang dok block youtube ngn FB je..takpe nnt saya tanya ngn my colleague..

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®