Shopping for HEALTH

Sebenarnya saya teringin sangat nk shopping baju. Ulang-ulang baju yang sama je, rasa bosan kan.

Eleh, saya tau..bukan saya je mcm ni.  Korang yang perempuan-perempuan ni mesti ada gak perasaan mcm saya ni kan? Jangan nk tipu tak baek! hehe!
Tapi sebab mood SANGAT MAHU tu tak mari lagi, saya twist kan shoppingan saya pada shopping for health nih.

Macam biasa, ape lagi kan brand favorite saya skg. Of kos la SHAKLEE :) Jom singgah Kedai 3S saya.

Kali ni saya beli Letchitin dan Vitamin E pula utk join geng Tripple-M saya.


Vitamin E ni memang sinonim sangat dengan health and beauty wanita kan.

Since kebelakangan ni saya start rasa kulit saya agak kusam dan kering. Bila perati muka sendiri lama-lama saya rasa mcm tak best je. Ye lah, mana sempat nk ke saloon membelai muka (mmg tak penah ke saloon pon!)..cuci muka pon cuci laju-laju dengan facial wash Safi Rania..tu pon bila ada masa nk mandi lama-lama lah. So saya decide utk amek additional supplement for my skin pulak. Boleh baca more on Vitamin E kt sini --> Kelebihan Vitamin E.

Dan yg kedua ni pulak adalah Letchitin.

 
Sebab saya nk kurus!
Kurus cemana lagi cik kak liza oi!! Sampai nampak tulang ke?? Dah kurus dah tu..

Hehe, alhamdulillah memang saya dh dapat balik berat sebelum saya pregnant dulu. THANK to breastfeeding and Hilda yang telah menyedut dan membakar lemak dan kalori saya.

TAPI..tapi tu memang ada sebab tu la saya nk amek Letchitin. Mama dah beranak tiga kali. 3 kali perut saya ni mengembang dalam masa tak sampai 5 tahun, so rasanya part mana korang rasa saya nk fokus utk kurus ni??

Yeahh clever girlssss! Part PERUT laa.
Saya cuba lah dulu Letchitin since cara ni tak terlalu mahal dan mengkopakkan poket saya - harga dia cuma RM62.50 (180biji) termasuk kos pos utk sebulan..jangan malu kontek saya utk harga istimewa :)

Memandangkan order saya baru je sampai tadi, dan saya pula sedang last day menggantikan puasa saya, so saya akan mula menelan Vitamin E dan Letchitin malam nanti..

Nak pi surau kejap lah, membakar 500kalori dan berehat-rehat ditengahari yang damai.

psss : oh yer, letchitin mmg sesuai dan tidak harmful pada breastfeeding motherss..jangan risau dan ragu-ragu kalau teringin nak terai ye..

4 words from u:

amirah said...

lydzar,bagus shoping tuk ni..huhu

velasrizal said...

nti update la kesan ubat ni kt sini

juanita said...

Hai,

Saya mmg amek set breastfeeding tu. Cume lecithin x try agik...engat nak amek gaks b4 pose...nak kene trn 10 kilo...aduhhh....

jom join contest

http://www.tetikusrusak.net/contest-aku-mahu-jadi-ratu/

Sharinginfoz said...

kesihatan sudah pasti kena jaga

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®