July Party - Full Story

Okeh, dah nk bertemu Sabtu pon baru sempat nk update cerita ni. Walaupon lewat, saya wajib masukkan dalam blog as kenangan..TQ to my dear friends!

Tak sangka umur dh nk masuk angka 3series, masih ada yang sudi celebrate and plan a party macam ni. Kalau dulu zaman sekolah, mmg acara potong kek gilang gemilang lah. Kawan-kawan saya mmg full of surprise masa tu. Pernah sekali birthday, saya dapat 2 biji kek. Seronoknya bila diingatkan balik.

Saya ke Lanson Place Ambassador Row dengan Emi. Since our hubby will together-gether pegi ke Stadium Bukit Jalil menonton game Malaysia vs Liverpool. ~seronok jadi orang laki ni, kalau dia pegi event dia..lenggangkangkung je takyah nk pikir nk angkut anak-anak sekali~



Bersesat-sesat sket la kami mencari tempat ni. Walauapapon, kami tetap berjaya sampai destinasi. Saya tak sempat pon terjah lobi Lanson Place ni, sebab dari basement parking terus naik lif. Tak sabar nk jumpa kawan-kawan yg lain pon ye jugak.

wall decoration

Party packs
Waktu kami sampai. dah ada a few friends yang dh sampai especially the planner dan coordinator. Syifa, A'a, dan Erin. Siap dengan wall decoration dan belon-belon lagi. Sungguh la party kan. I like!!

Erin, Feriz, A'a dan Hilda
 
 
 


Chit chat dulu sampai la semorang sampai. Bila semorang dh sampai, yang diraikan the BDAY GIRLS - me and Erin dan juga the BRIDE TO BE - Yani pon amek tempat utk potong kek.

sikecik hujung sekali pelakon extra yg paling excited tengok kek

cake for birthday girls
cupcake for BrideToBe - sexy you!
the party props
doorgift for everybody except yang diraikan
photo-session ramai-ramai before acara makan

















Yang ni hadiah utk bday girl.
Kt entry teaser aritu ada yang tanya, apokobondo eh tu..jawapan dia, set mandian dan losyen from Crabtree-Evelyn. Actually ada 3 birthday girl, tapi Yatt tak dapat datang.

Lepas sesi tukar hadiah, sesi potpetpotpet sane sini lagi. Biasalah u all..girls talk kan :) 
And photo-session lagi dan lagi!









Last sekali activity yang sempat saya join adalah ini. PICTIONARY.
First time main, very FUN. :) Buat 2 group. Salah seorang akan melukis berdasarkan pembayang yang diambil dan the rest kena teka apakah dia. Dan words tu semua adalah dalam bahasa Inggeris.


Jam 8 lebih, saya dan EMi beransur pulang sebab hubby kami dah pon siap tengok game.  Overall, I have a splendid evening with them. Friendship forever ladies! Love you all!!!


3 words from u:

kemma said...

syoknya...dh lma x gathering ngn kawan2 study..huhu

amirah said...

syoknya lydzar gathering camni..dah lama tak jumpa kwan2 lama camni..

Hanis Azla said...

tgk gambar pun dah rasa best dan hapenning sgt..

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®