Broadband rosak..

Uwaaaaaaaaaaaa!!
Nangis dulu sebab nk bagitau broadband saya dh rosak. Jadinya sebab tu la semalam tak dapat nk update blog. Sekarang ni tengah makan sambil guna Wi-Fi kafe Annur..

Huhu percaya tak, saya saje nk makan kt sini sebab saya nk access ek internet. 

Maybe broadband stick tu yg rosak. Akaun saya takdek masalah sebab saya memang bayar bil saya. Bila saya connect pasa USB laptop, tiada sebarang nyalaan biru dari broadband stick itu..

Saya adalah sgt tensen dgn keadaan ini..hukhukhuk! Korang tau tak berapa harga kalau nk beli replacement broadband modem ni? Mahal tak?

Jadinya kalau saya masih tak update blog sehingga hari Isnin, maknanya mmg saya blom pegi mendapatkan replacement lah tu. Bersambung berblog dari opis aje lahh..

Saya cuma boleh access FB dari henpon C3 saya dgn menggunakan simcard broadband. Itu aje lah pengubat lara saya :P

pssstt : Cik Hilda saya dah pegi sekolah pagi ni. Semoga dia minum susu dan behave well masa ke sekolah.



7 words from u:

Hanis Azla said...

alahai siannya.. akak pakai moden kat rumah.. jd tak tahu harga utk replacement broadband tu..

amirah said...

lahai siannya..takpela, kena sambung kat opisla nampaknya..broadband digi husben saya pun masuk dlm washing machine, apala khabar beritanya

ayukhairy said...

alahai..patut la tak nampak kelibat lydzar baru2 ni..sori la lydzar, ayu pun tak sure berapa kalau kena tukar tu..huhu..

Iela Fazielah said...

alahai..susah tu..mcm bb akak rosak dulu..harga leh tahan gak..rm200 kot..ingat2 lupaa....

ummioked said...

susahkan kalau kita dah terbiasa dgn sesatu benda..macam skrg ni klu tak de handphone mau tak tenteram..he he, anyway...cepatnya kurus lepas bersalin..jelesnya

Nurul faeizah said...

Try la cari dlm mudah.my...hihi..mcm2 ada..

Anonymous said...

rm130 huawei...

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®