Its FRIDAY

Pejam celik dah hari Jumaat. Masa pantas sangat berlalu. 

Hari ni jadual saya agak penuh. Sekejap lagi nak keluar pi carikkan souvenier sempena farewell our IT Technician. Dia mula kerja sama date dan hari dengan saya. 4 Januari 2010. Alhamdulillah, dia dapat better offer ditempat lain, so bye-bye PBJV. 

Dia masih muda, elokla mencari dan terus mencari peluang yg lebih baik. 
Hiks cakap macam saya ni dh tua je ekekeke..dh tua pon bukan tak boleh carik better offer kan. Insya allah kalau rezeki, pasti tak ditolak :)

Lepas carik hadiah, lunch time saya nk join kawan-kawan saya pegi Loudspeaker hehehe!!!

Petang nanti, jam 5 jamuan kecil-kecilan sempena farewell. 

Saya dh sempat blogwalking, dah setel pumping juga..
Ok, have a nice day and weekend yer semua..



13 words from u:

amirah said...

uii...makan free..i likeee..yela, kalo dah dpt better offer baiklah pergi carik pengalaman tempat lain..insyaAllah ada rezeki

Iela Fazielah said...

biasala.... dpt better offer... baik grab kan..

Mek Rose said...

have a nice weekend too...

Hanis Azla said...

penuh jadual yer.. petang nnt penuh perut pula.. he..he.. skrg ni mmg terasa cepat benar masa berlalu.. rasanya baru monday blues.. hari ni dah jumaat..

wahida said...

oh...gi karok yer...

kemma said...

hihi...sure seprise apa yg akk nk tnya ekk..psl bf je pon...x tau sal apa dua dua email akk x bleh buka..ishh

mekchu said...

kenapa tggu kol 5 baru nak start jamuan? sibuk je tya kan.. sama la, mekchu pun kehilangan sorang technican..

eMMe said...

loudspeaker tu karoke ke? hurm...kat KL byk kan karoke yg best2, eehee~

Unknown said...

@amirah tak free pon mirah, kitorang buat collection rm10 sorang

Unknown said...

@Iela Fazielah harap2 ada turn saya pulak dpt better offer

Unknown said...

@wahidahehe gi karok dikala orang laki g solat jemaat

Unknown said...

@mekchu sbb memasing ada jadual memasing..so kol 5 tu kira agak available lanutk semua

Unknown said...

@eMMehaah me, karoke :D

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®