Buku lima saya

Cuba teka apa ni?


Kita zoom out kan sket objek dalam gambar tu. 


Owh gambar buku lima cik Hilda rupanya. Apa la mama ni, saya tgh carik mood nak mimpi naik ke bulan berjalan-jalan dalam alam tanpa graviti pon mama sibuk nak mamarazi.



Okeh mama, see you in my dream. Daripada saya mimpi bawak mama pegi bulan, baik saya mimpi bawak mama pegi umrah, kan :D


Kesimpulan, sgt la senang ditidurkan dalam keadaan meniarap macam ni sekarang. Sampai tidur malam pon nk buat gaya macam ni. Tp bila dh lena sgt, tak terjaga la dia utk minum susu. Not good for mama punya production susu..Harus diganggu secara berjadual pulak la nampaknya..

5 words from u:

amirah said...

alaaaaa comelnyaaa..

ieda said...

buku lima yg sweet .. geram akak tgk :)

Kancilbiru said...

alolo comelnya buku lima....nak gigit rasanya..:P

ayu said...

owwhh..malam2 pun hilda tidur meniarap ye..senangnya tidur mcm tu kan..danial dulu siang2 je tidur meniarap..tapi , kalau malam mmg tidur macam biasa la..kalau tak, susah nak menyusu..hehe

Iela Fazielah said...

betul.. kalau tido meniarap mmg baby tido dgn sgt lena... tp kena rajin tgk muka dia n selalu pusing2kan kepala dia.. nnt kepala dia kemek sebelah..hehe

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®