Random

1. Saya dh kembali ke workstation saya.. Electric supply dah kembali pulih di level 2. Bye-bye meja di bilik HR yang cuma seminggu saya singgahi dan sekarang saya ber'aktiviti' disurau pula :)

2. Lesson learnt from 'Mama, saya lapar' bernar-benar difahami oleh Hannah. Bukan setakat teori malah praktikalnya sekali. Malam tadi kami bawa anak-anak ke MyMydin yang baru dibuka di Subang Bestari. Hannah betul-betul ambil apa yang diarahkan saja tanpa sedikit pon melencong ke arah rak 'makanan sampah'. Cuma Hadif maybe perlukan lebih tuisyen sebab dia masih insist mahukan gula-gula Mentos :D

3. Modem broadband saya masih belum berganti. Saya dah rindu discussion dan posting di group "Kumpulan Ibu Menyusukan" di Facebook. Kat opis, FB kena block!


5 words from u:

zaidah said...

entri yang ringkas n padat....

Hanis Azla said...

cover semua cerita yer.. ofis, anak dan fb.. he..he..

wahida said...

fb kat opis saya pun kena block...nasib saya takde fesbuk..hehe...

amirah said...

nape kena block ek..hehe..nasib baik sini belom lagi..tp macam dah nak kena jugak la sikit lagi ni..bagus nya kak hannah dah learn a lesson? bagusnyaa..tp x sempat nk baca lagi buku tu

ayukhairy said...

jum layan forum , nak tak ?? hehe.. ayu mcm la sempat sangat..

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®