Mary Kay - kelas skin care

Saya nk upload gambar, tp tak bleh pulak nk bluetoothkan, ntah ape problem ntah.

Ok tajuk tu, tetiba je saya terjebak petang Jumaat yang lepas. Salah sorang officemate saya - ajak geng  Loudspeaker saya join kelas tu. Kelas tu start jam 5pm. Ada sorang Beauty Consultant datang bagi demo. Dan ajar pasal skin care sambil bagi guna produk Mary Kay.

Hmm ok kita torai, tp dalam hati saya dah tau dah akak ni nk promote produk dan nk ajak kami join la tu. Takpelah, utk tidak mengecewakan hati officemate saya tu, kami pon duduk la sambil berdemo-demo guna facial wash, toner, masker, moisturizer dan jugak foundation.

Dalam hati saya, PLEASE la cepat habis hehe. Last-last memang saya mintak diri awal sebab jam dah menunjukkan pukul 6.30pm. Masa tu baru abes pakai dan basuh masker. Then pakai toner, moisturizer dan foundation dalam kadar 2 minit je. Kawan-kawan lain tetap sabar menunggu.

Huhu terlewat saya amek anak-anak kt taska hari tu. Kesian HMs..

Dalam nk cepat-cepat tu, sempat jugak la saya take note perihal sapuan guna 3 jari sambil mengurut muka dan kepentingan pakai masker :D

Hari ni dengarnya, akak tu nk datang utk buat kelas mekap pulak. Suka gak saya dengan kelas ni sebab saya ni mmg tak reti la nk bermekap secara betulnya. Selalu main taram je letak apa-apa yg patut. Nampak ala-ala siap tu. kira dah ok dah. Memang takdek teknik langsung lah.

Datang jgn tak datang. Dia nk buat waktu lunch hour. OKEH bagus..so tak mengorbankan waktu petang saya dah.

7 words from u:

Unknown said...

aritu aida pun ade attend kelas mary kay ni.. blajar gak guna 3 jari tu, huhu.. tapi yang tak tahan lps tu dok msg soh beli produk2 dia..

tapi fondation dia mmg best gile. klu fondation kat rumah dah habes mmg dah beli dah. hehe

Iela Fazielah said...

produk marykay akak pun pernah join sesi membersihkan wajah guna produk ni.. tp mahal giler... xbeli pun... skrg ni pakai safi rania + safi balqis... dah cukup cun dah... tp kelas makeup kena join tau

Unknown said...

@Aidanisme tu la, end up nnt mesti dia akan suruh kita beli punya..

Unknown said...

@Aidanisme saya pon skg guna safi rania set jugak. tak sabar nk g kelas mekap jap lagi

Mek Rose said...

alamak..if sy, time keje abis je cau terus..tak kira la ade ape pon..sian rafiq if amek lmbt2..huhuhu

ha if buat time lunch tu okeh. tak amek masa kita kan..:-)

velasrizal said...

penting tu blaja cara mekap dgn betul.. jgn lpskan peluang ni

ayukhairy said...

wowww...bestnyaaa...nak ikut belajar kelas make up gak...hehe

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®