Happy Mother's Day mama

Aku konfiden ramai blogger ibu-mama-mommy-umi-emak yang terharu hari ni termasuk yg bukan blogger pon ada kot. Especially yang ada anak yg dah pegi sekolah..

Maklumla Mother's Day kan jatuh pada hari Ahad ni, maka bersungguh-sungguh la para cikgu encourage anak-anak utk buat kad hari ibu ni. Aku sgt puji the effort mereka utk menyemai rasa meraikan hari-hari special macam ni.

Tak ketinggalan jugak diriku yang baru je start hantar anak ke sekolah. Baru hari ke4.

Terharu sungguh bila Hannah keluar dari bilik taska terus hulur kat aku sejambak bunga. 2 kuntum bunga ros dalam tu. Senyum senyum. Untuk mama kata dia.

Hadiah pertama Hannah utk mama

Senyum tak agak-agak hehehe

Aku dah agak ni mesti pihak tadika yang bagi. Sweet nya. Banyak jugak kot bajet yang perlu sebab nak bagi each mother of the kids. Thanks TDI :)

Sampai rumah, dia selongkar beg sekolah sebab aku suruh dia keluarkan baju yang dh pakai kt sekolah suruh masukkan dalam bakul. Dia punggah semua baju pastu tiba-tiba berlari bagi aku benda ni pulak. Mother's day card.



Hasil warnaan yang masih belum kemas. Tak apalah kira ok la utk hasil kerja tangan budak umur 3 tahun 5 bulan :)

Mama you are the queen of my heart..I LOVE U MOM..

U are the queen of my heart too..I love you too Hannah!

Happy mother's day juga kepada semua kawan-kawan yg bergelar mama. Tak lupa, happy mother's day to my mom and MIL.


6 words from u:

Lizan said...

ahaha sama lah saya pun dapt bunga ros plastik kaler kuning dari si adam masa jemput dia kat tadika semalam..cikgu dia lah punya keja tu

ayukhairy said...

alahai..so sweet la hannah bila senyum...

hasil kerja pun cantik..

^_^

Nuerul said...

bestnye.. so sweet.. ;)

ENNA said...

comelnye hannah!
btw drop here to say hepi mother's day!

Iela Fazielah said...

wah.. dpt bunga rose segar lg tu.. hepi mothers day.. pandai hannah kaler...

amirah said...

sweetnya lydzar...tak sabo nak tnggu anak besar

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®