PBJV Jamuan Raya 2010 - Level 2

Seperti yg dirancang, maka tibalah hari makan-makan. Elok sgt la tu. Dalam purse cuma ada RM10. Carry forward utk belanja esok je :)

Cakap banyak tak guna, mari melayan gambar.

Suasana di dapur a.k.a pantry :

Preparation utk rencah-rencah laksa -- > hiris timun, bawang, cili, limau nipis dan telur rebus

Preparation utk rojak buah..potong sane potong sini




Suasana kt tempat santapan :

Menu yg ada : Laksa, lontong, kuah kacang, rendang ayam, cheese cake ~ohhh cheese cake ini amat lah marveles yummeeh menjilat jari~ , buah tembikai merah dan tembikai susu, rojak buah, air sarsi


Sesi makan-makan bermula. Sambar bekas polistrin, amek apa suka dan teruslah makan. Jangan lupa baca doa makan yer..Kang tercekik pulak.



Lepas makan acara gedik santai bergambar sakan pun bermula. Macam biasa lahhhh :)





Hehehe!! Ape la korang buat kt tangga tu anak dara mak dara oiii!

Owh lupa, semalam adalah hari Birthday Gathering PBJV utk bulan Ogos dan September. Tp takdek gambar yer..

8 words from u:

Gadis✿ said...

akak ni cantiklah
org suka tgk!
^^

amirah said...

syukur jugak ada open house..jimat duit lunch..huhu..mnggu depan lagila byk sebelum habis syawal

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

PBJV tu gapo lydzar?

eMMe said...

fuyooo lydzar....berlawan2 kita, perang raya! sudah bermulaa...ni yg nak tempek gambar gak nih!

lydzar said...

@Gadis✿ blushing ai, awk puji mcm tu huhuhu

lydzar said...

@amirah ye betul..jimat, takyah lunch kt luar..best!

lydzar said...

@rose --{@ ibuRafiq @}-- PBJV tu nama kompeni tempat saya carik makan ni :D

Iela Fazielah said...

wah.. mkn besar rupanyer.. best2!

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®