Frust dan mengantuk

Frust sebab dari tadi cuba nk upload gambar, tapi asek tak lepas..lama betul!
Network problem kot.. Kalau tak, kompom korang semua dh terliur je tengok hidangan dalam gambar-gambar tu..

Hikhik niat tak baik, sebab tu la tak berjaya kot ..

Mengantuk sebab dah 2 malam terpaksa bangun jam 2-3pagi temankan Hadif bersembang-sembang. Dia tengah demam. Lepas bagi ubat demam dipagi buta tu, dia terjaga. Lepas tu mula la dia susah nk tidur semula dan menyebabkan mama pon tak boleh nak tidur jugak. 

Hmm Hadif tgh train mama utk bangun malam-malam eh, sempena nk menyambut kedatangan baby HM..

Uwaaaaaaaaaaarhhh ngantuk!!


3 words from u:

EiJa ZaQuaN said...

hehe..pandai hadiff train mama dia suruh berjaga malam..

adess..iyela..xlama lagi nak kena mulakan rutin berjaga malam pulak..

Iela Fazielah said...

eh samala lydzar mcm irfan... cuma dia xdemam.. tp leh pulak bgn malam2 ajak borak... siap pilih nak tek belah mana lg.. tp haram akak xlayan....

ummioked said...

tu yang malas nak upload gambar, ambil masa yang lama....
anak saya pulak tido lewat, kadang2 tu kul 1 pon tak tido lagi, ummi dia yang rasa nak tercabut biji mata

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®