Our 4th Anniversary, 10.03.2011




21 words from u:

eT said...

happy anniversary...moga kekal hingga hujung nyawa...aminnn

Iela Fazielah said...

happy anniversary lydzar.... moga berkekalan ikatan hingga akhir hayat

Naimah SiDiK said...

Hapy anniversary dear..

mrs Fahmi said...

happy anniversary lydzar!
semoga happy, bahagia and bersama till the end of time...insya allah...

Sharinginfoz said...

tahniah, semoga lebih berbahagia dan aman damai rumahtangga dan berkekalan sehingga ke akhirat

ayu said...

happy anniversary lydzar n suami..
wahh...4th anniversary = bakal ada 3 prg anak dah..^_^

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

tahniah lydzar....
moga kekal ke akhir hayat..aminn

EiJa ZaQuaN said...

Happy 4th anniversary..
moga kekal bahagia selamanya ♥♥♥

lydzar said...

terima kasih atas semua ucapan dan wish kawan2 tu..semoga ikatan perkahwinan kami terus dilimpahi bahagia dan rezeki dari allah..

lydzar said...

@ayu hehehe express kan kami :D

insya allah lepas ni, rehat 2-3bentar ..fokus nk besarkan yg 3 ni dulu :)

MataHati @ MH said...

selamat menyambut ulangtahun yg ke-4.
semoga sekeluarga sentiasa dimurahkan rezeki

iEmA said...

happy anniversary =).. semoga bahagia hingga akhir hayat..

Hanis Azla said...

selamat ulang tahun utk lydzar dan suami.. semoga keduanya terus berkasih sayang sehingga ke hujung nyawa..

Sumijelly said...

cepat jer kan dah 4...hehehe

selama tulangtahun perkahwinan......

Sumijelly.com

AzMask said...

hepi anniversary Lydzar.. layari kehidupan berumah tangga dengan muhasabah diri. Perjalanan masih panjang di hadapan. Semoga berbahagia selamanya bersama insan2 tersayang.

amirah said...

happy anniversary lydzar dan husband..4th anniversary and 3rd joy is coming..sweetness..

Ibu Ilyanie(s) said...

selamat ulangtahun. anniversary kita sama selang sehari jek.. hehehe.. tp alhamdulillah lydzar dah nak masuk 3 org dah ye.. :D

eMMe said...

wah! lydzar, dah 4 tahun ek kowang hidup sebumbung, jap je, dah nak masuk anak tiga dah, moga lydzar n hubby bahagia ke akhir hayat....

Mummy Aleesya said...

tahniah lydzar..dah 4 tahun yea..moga sentiasa bergembira selalu..

ieda said...

eppy aniversaryyy dikk .. semoga kekal sehingga ke hujung nyawa :)

.: Ain aka Ibu Qaisara.. :. said...

happy belated anniversary liza..sorry,lambat sket..dah lama aku tak online ni..hehehe..
semoga sentiasa berbahagia hingga hujung nyawa ye! :)

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®