HM Junior berkata-kata

"hai kawan-kawan mama.."

"sayalah HM Jr.Saya adalah seorang gegirl .tapi saya blom ada nama lg "

Mama saya lahirkan saya semalam.. 13hb 3, 2011.. kt Hospital Sungai Buloh. Jam 10.15pm.. dengan berat 2.68kg
Alhamdulillah, semuanya dh selamat. Sekarang tugas mama dan papa saya jaga saya sampai jadi besar pulak.


psstttt : Saya sgt suka sebab dapat skin to skin contact dan breastfeed dgn mama saya seawal 1jam selepas kelahiran saya..

25 words from u:

kemma said...

tahniah lydzar..syahdu tgk muka baby

Zaidah said...

tahniah lydzar.....apa agaknyer nama baby girl tu yerk....

Anonymous said...

Tahniah kak
daa bertambah Hm Junior~
masz xtau lagi biler

AzMaslenda said...

selamat datang HM junior.. tahniah Lydzar dapat baby gigurl.

Ibu Ilyanie(s) said...

congratulations!!! selamat berpantang.. HM junior leh la kawan ngan bb Jihah.. satu geng! mesti lagi bz pas ni kan..heheh. btw, seronoknya dengar lydzar dpt SKS contact ngan bb... sy tak berpeluang.. just BF selepas bersalin tu je ada wat...

Kancilbiru said...

alolo comel betul...tahniah mommalydzar!

Unknown said...

tahniah lydzar...comel baby..nnt pasni boleh la cite detik2 kelahiran baby comel tu.. :))

.: Ain aka Ibu Qaisara.. :. said...

tahniah liza..syoknye ade baby..alhamdulillah, semuanye selamat kan.. :)
take care dan selamat berpantang! :)

mamiraysha said...

Ala..comelnya.. pandai liza dan hubby susun ye..selang-selang pompuan-lelaki-pompuan.. :-) Tak sabar plak nak tunggu due 1.6.11 ni..

ZR said...

welcome to the world HM junior...

Izwa Kamaruddin said...

alahaiii..suka nyer bau baby ni :)

Mek Rose said...

besnyaa dpt roaming ngan bb 1 jam after deliver..harap2 sy dpt bersalin normal...aminnnn

eija_sweetmama said...

Tahniah dear..
alhamdullillah selamat sumenya...
comelnye..geram tgk muka baby baru lahir..

Iela Fazielah said...

owh..comelnyer... lain pulak rupanyer dr abg n kakak dia...tahniah lydzar!

Unknown said...

Tahniah akak :)
Selamat berpantang dan enjoy moment with baby

Atie@ Atid @Noridawati said...

Congrats lydzar...alahai..kiut nye baby gurl ni..ikut muka kak hannah la ni ek!. mesti kak hannah excited sgt tu..hehee

Shu @ Mrs. Hamid said...

Congrats, nanti kongsikan pengalaman kelahiran baby, berpantang dan bf. Saya mommy2be.

zara zaman said...

tahniah lydzar...comel bb...

mrs Fahmi said...

Alhamdulillah....Congrats Lydzar....she's very very cute....tak saba rasanye nak jumpe Junior2 kitorg plak....another 15 weeks to go...fuh fuh fuh!...:p

akuzle ayu said...

wah! dah kuar...taniah2!!

eMMe said...

lydzar tahniah! selamat berpantang...ur baby girl comei la...

ayukhairy said...

tahniah lydzar..

selamat berpantang..

ftrhd said...

wahh tahniah akak sebab berjaya dapat baby baru..tumpang gembira :)

Aku wanita yang cekal said...

tahniah lydzar..comelnya baby ni..putih mulus..hee..hee..amboi mama dia dlm pantang sempat berblogging yea..haa..haaa

✿.。CikPuan Su。.✿ said...

tahniah lydzar..bestnye ank2 die selang bunga..pasni akan nmpk header br la ye..welcome to the world HM jr...(^_^)

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®