Majlis Pelancaran Bangunan Baru PBJV Group

Majlis berlangsung petang semalam, 28hb Feb 2011. 

PBJV Group dah semakin berkembang..Expanding dalam bahasa Englishnya hehe.. 
So dengan perkembangan itu ~aku ingat aku je yg kembang hakhakhak!~, maka bos juga telah membesarkan lagi opisnya. Beli bangunan disebelah utk menempatkan para staf yang semakin ramai..

the bunting
Selain majlis potong riben, acara Birthday Gathering dan solat hajat bulanan utk bulan Februari turut berlangsung. 

Tu dia kek besar punya, Secret Recipe sempena meraikan birthday mereka. Sedap lahhhh kek ni!
Nasib je aku malas nk masuk pantry carik tapuwe, kalau tak kompom aku dh tapau bawak balik dah.

maveles choclate cake!
Goodie bag - surah Yassin dan tasbih ada didalam
Pose dulu sebelum bos potong riben - Ila, Nana-anak Ila, Mommalydzar, Ana
Tu je gambar yg ada. Maafkan muka makyong yg sungguh comot dan sembap.

Actually ada acara makan-makan, aku tak amek gambar masa ni, sbb tgh bz mengadap pinggan.
Makan lagi penting kan kan kan? Hehhehe..lgpon mmg dah ada dedicated cameraman, so biarlah dia yg bertugas. 

Aku tak tunggu sampai majlis solat hajat pon. Abes makan, cau cin cau..teringat anak-anak kt taska tu. At 8pm. mmg tinggal 3 orang je kt taska..kesian..




6 words from u:

Iela Fazielah said...

rugilah smlm hubby MC xdtg.. kalau x.. mkn kek tu.... bestnyer!

wahida said...

wah...mesti bonus pun masyuk kan?

Unknown said...

wah...ada potong2 reben gitew...

Hanis Azla said...

mmg makan lebih penting dari snap gambar.. he..he.. semoga semakin berkembang sykt tempat lydzar kerja tu dan semakin murah rezeki awak kat situ.. InsyaAllah..

Kancilbiru said...

sedap betul daku melihat kek itu...tetiba lapar kek pulak dah...ekeke

Unknown said...

korang, kek tu kan..mmg maveles sgt..very moist..sedap sangat..hehehe

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®