Jumaat sudah

Sungguh la mengantuk. Malam tadi Hilda berjaga agak lama. Puas tidur siang sebelumnya lah katakan. Lepas susukan dia, aku ingat dia akan tidur. Rupanya tak lagi. Nak ajak berborak-borak la tu.

Maklumla esok, nenek dia nk buat kenduri doa selamat sempena menyambut kehadiran dia dalam family besar kami.

Esok juga papa nak balik.

Pagi tadi pon awal dia bangun. Jam 7am mata dh bulat. Berjaga sampai la kol 9.30am, lepas mandi baru boleh tidur. Nasib baik abg Hadif dh main kt laman rumah. Kalau tak, mmg semakin panjang la masa nk tidurkan Hilda sebab abg Hadif suka sgt duduk tepi si adik dan cubit-cubit pipi. Kadang-kadang dia korek mulut Hilda. Geram sungguh!

OKlah update sket je lah utk hari ni..nak join cik Hilda kejap.. :D

psstt : jarang sungguh bercerita pasal kakak hannah skg ni..


3 words from u:

AzMask said...

Tanya Adam, Hanna ada kat taska tak? Adam jawab, Hanna tak dek..

EiJa ZaQuaN said...

time baby tido la..kita pun ikut tido sekali..hehe..

amirah said...

aah la..apa la yg kak hannah buat skrng ni..huhu

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®