Kalau - Part II

Malam ni rasa nk nyanyi lagi lagu Kalau.

Esok pon maybe akan nyanyi lagi..kira esok acara kemuncak lah. 
Tapi rasanya hari-hari seterusnya pon nak nyanyi jugak, sampai la rasa stress ni hilang. 

Untuk kamu-kamu yg konpius kenapa saya asek nak nyanyi lagu Kalau ni, maafkan saya sebab tak dapat nk jawab. Entry sekadar merekod perasaan hati sendiri atas satu perkara.

Enjoy your weekend my dear blogger friends! Korang takyah la nyanyi lagu Kalau ni sama-sama ngn saya..


ppstttt : Nanges!




2 words from u:

AzMask said...

jangan ikutkan sangat rasa & kalau itu.. tgh berpantang kan..

cepat2 minum jus halia + limau kasturi yang boleh menenangkan tu.

amirah said...

tenang2kan diri lydzar dlm pantang ni.jgn nangis2..tengok tv cerita yang best2.drama2 telenovela dgn sinetron.saya suka giler pantang.rehat sungguh walaupun Ahmad mmng tak tido siang malam.ntah bila dia tido pun kami x perasan. tetiba je dah ok.rehat byk2, nnt dh keje rasa penatt

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®