Bye bye Maxis...! Now i am with Celcom

Dengan rasminya, aku dh curang dgn Maxis. Maxis pon dh bagi sms kesedihan. 
Nak buat cemana, sapa suruh buat taik ngan aku kan. Customer is always right dan dia ada hak utk memilih mana yg terbaik. 



Bye-bye Maxis!!

Ini pulak welcome sms from Celcom. Now aku tengah jadi pengguna X-Pax sebelum Celcom Post paid diaktifkan within this 24hours.


No more My Maxis kt atas kepala aku n Abg kt display C3 aku ni..Now dah tukar My Celcom.


Sebab lain nk bertukar ke Celcom adalah my Abg pon dh pakai Celcom..mak and abah pon pakai Celcom. So aku pon joinlah network dorang sekali. Dengan menjadi sub-line Abg, kami akan dapat free call dan sms berdua. Kalau tengok senarai nombor dalam bil aku, mmg tak lain tak bukan aku hanya buat call pada 2 nombor. Paling kerap. Cik Abg dan mak aku.

Apa-apa pon, kita wait and see if I have any complaint pasal service dari Celcom ni pulak. 

Kalau problem gak, aku pakai public phone aje lah!! Hahahah!!

4 words from u:

Sharinginfoz said...

memang suka celcom

Liza said...

phone line nie lebih kurang sama, tgk area, kdg2 ok, kdg2 tak

Kancilbiru said...

so far ok la celcom..kecuali msg2 promosi dia yg sangat annoying..

amirah said...

saya setia dgn yg satu..cewah.saya ngn husben dh pakai digi sejak zaman u lagi. masa tu pakai prepaid, just tukar pd postpaid tahun 2006. dan dah pakai no yang sam dekat sepuluh tahun. taktaula, rasanya suka dgn digi. tkde hidden charges dan agak murah kut.

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®