Minyak panas!

Tepi tepi!! Lalu lalu! Minyak panas ni!!!

..dulu time kt UiTM, masa berhimpit-himpit naik bas nk ke kelas, aku selalu dengar;

"Lalu lalu..sup panas..sup panas..bagi laluan!!"  korang penah dengar??

Dengan segeralah orang bagi laluan, padahal tu trick jer..Orang tu nk keluar dan turun dari bas yg penuh sesat. Dh sampai destinasi :) Dan selalunya budak-budak laki la yg buat ni..

Takdeknya nk cakap.."excuse me..nak lalu..nak lalu. Aku nak turun ni"

Hehe yg sebenarnya aku nak bertanya pada sesiapa yang berkaitan..sapa ada cadangan utk minyak or losyen panas utk aku pakai masa berpantang nnt..

Masa deliver Hannah, pakai minyak Mestika kaler hijau tu..masa Hadif, pakai losyen Syifa. Aku suka losyen Syifa tu sebab selain panas, dia jugak wangi :)

Kali ni, tetiba macam nk try minyak/losyen lain pulak. Yang belum pernah aku guna.

So meh la tinggalkan komen dan cadangan yg bernas daripada kawan-kawan semua. Minyak/losyen brand apa korang pakai, harga, ktmana korang beli..

Sudi-sudikan la yer bersharing bersama ku :)


5 words from u:

Sidratul Muntaha said...

pakai tuk mak ker?
huhu
klu nenek aku
dia buat sendiri kot?1
aku lupa lah
tpi losyen panas yg best aku pakai ni ha..
losyen halia
bumi ape ntah
yg nora danish pakai tu
klu bdn kecik mcm dia
2 3 tiub oklah
bdn beso lori mcm aku ni..
aku guna byk jugaklah
tpi last2 gemuk blik sbb mkn byk!
muhahahha

Unknown said...

@Sidratul Muntaha hhaahhah jgn la cakap badan besar macam lori..tak baik tau :P

Zaidah said...

masa dalam pantang zai tak pakai losyen cuma pakai minyak yang ade masa beli ubat berpantang...jenama Herba Life...

Hanis Azla said...

losyen halia pun bagus juga sebab lama juga panas dia baru hilang.. banyak brand juga losyen halin ni, tp tak tahu yg mana paling baik..

Iela Fazielah said...

kak ila dulu pakai nonaroguy..ada minyak dia nama mustajab... boleh tahan panas n bau pun sedap... boleh bl asing2.. skrg org panggil NR... kat online pun ada www.NR2U.com

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®