My new work station

Asek-asek cerita personal je published kt blog ni kan?

Hehe..aku bukan takmo masukkan cerita-cerita general mcm cerita footballer terhangat abad ini, gossip artis atau pon kenaikan minyak RON97..suka jugak. Sesekali terselit jugak apa..Tapi selalunya lebih excited nak cerita pasal hal sendiri je kt blog ni. Takpa la kot kan.. :P

So hari ni, satu lagi cerita peribadi adalah pasal tajuk kt atas nun.

Sebelum tu, meh aku habaq mai kt hangpa semua. Semalam 4hb Januari 2011 adalah my 1st anniversary dengan kompeni aku, PBJV Group Sdn Bhd. Pejam celik pejam celik pejam lagi..dah setahun dah. 

Aku tak dapat meramalkan berapa anniversary aku bakal berada kt sini. Maklumla, kita mesti la mencarik sesuatu yg lebih baik utk diri kita kan. Kalau ada yg offer lebih baik, takkan la aku takmo grab peluang itu..Lain la kalau aku kerja gomen, kompom aku akan menghamba abdikan diri aku sampai ke tua kt situ je.

Meh pakat ramai-ramai wish aku "HAPPY ANNIVERSARY!!!!!"

Bersempena tahun baru dan anniversary, kami di IT Unit PBJV telah pon terpaksa berpisah. Berpisah kerana aku dan Zul dah dapat work station sendiri. Sepanjang setahun yg lalu, kami bersempit-sempit dalam bilik IT. 

Share 1 meja dgn immediate bos kami. 
Hihi ngeri kan, share meja dgn bos. Siap mengadap hari-hari lagi.
Hehe ! Tak la, immediate bos aku tu baik orangnya. Kami pon sebaya. Mana ada dia marah-marah or paksa-paksa or bebel-bebel.. Sangat considerate dan boleh dibawa berbincang. Tu yg untungnya bos lelaki ni kan.. :)

Actually bukan la sebab tahun baru kami dapat workstation ni. Cuma sebab proses renovation office yg sedang berjalan since 2 bulan lepas telah membolehkan staff yg duduk workstation ni berpindah ke bilik dia sendiri. So bila dia berpindah tempat, dapat la kami merampas tahta dia pulak. Immediate bos kami pulak duduk la sorang-sorang dalam bilik IT tu, sambil menjaga segala jenis barang-barang IT :)

Dari jauh - L shape working table
Dekat sikit..cuma ada laptop dan notebook saje. Simple abes!
Baru request personal stationery setelah setahun kerja kt sini..selama ni share je

Nak tayang sket tempat baru aku. Masih kosong lagi. Tengah berpikir-pikir apa nk buat dengan workstation aku ni..Paling penting mesti la nk letak gambar aku anak-beranak. 


23 words from u:

Eliss said...

puas ke mengadap laptop tu, aku memang tak puas kerja kalo tak pakai pc..

Anonymous said...

mamasue suke lg work station yg kosong.bila2 stress tu,tak la rasa sesak nafas sgt.tp,bilik ofis yg mamasue dpt,sekangkang kera lg besar kot...mmg sesak

amirah said...

azam tahun baru ni pun nak menghias bilik bagi bernyawa sket..hehe

wahida said...

wow..dah setahun u keje kat situ ye..hepi anniversary dear...
best la workstation baru u tu...nampak sunyi jer...boleh BW banyak2...hehehe...

ayukhairy said...

happy 1st anniversary lydzar..kerja rajin2 kay..hehe

eMMe said...

wow, tahun baru dpt new work station juga
bestnye, lagi semangat la nak bekerja kan...n hepi aniverseri again to u Lydzar, hehehe...

Atia Adina said...

kami kat opis ni....meja masing2 penuh dengan sourviner orang bagi....

Nordiana Nordin said...

waa, baru le semangat nak keje kan..happy 1st anniversary lydzar..keje rajin-rajin..leh dapat pekerja cemerlang..

Iela Fazielah said...

epi anniversary ea... setahun dah.... wah best dah ada w/station sendiri.,. leh gntung mcm2 kat situ.. tmpat akak gak crowded ngan kertas..

Unknown said...

@e.l.i.s.s.m.i.e dh bertahun, since 2005 lagi dh takdek jodoh ngn PC..so mmg selesa je even dgn laptop :)

Unknown said...

@mamasue td ada opismet cakap, eh ni mcm workstation orang laki je, kosong sangat..hahaha

Unknown said...

@amirah mari mari mari!

Unknown said...

@wahida actually mmg dekat ngn laluan orang jugak, cuma ada partition yg agak tinggi..

Unknown said...

@ayu tq ayu :)

Unknown said...

@eMMe TQ emme!

Unknown said...

@Atia Adina kawan-kawan kt sini pon dok gantung byk keychain souvenier orang bagi..nice deco apa :D

Unknown said...

@Nordiana Nordin huhu pekerja cemerlang eh..kalau kt kompeni ni, yg dapat tu adalah orang yg boleh generate income/sale utk opis je kot..

Unknown said...

@Iela Fazielah cadang nk gantung n lekat jugak. but simple one saje laaa..

Sharinginfoz said...

dapat workstation baru seronoknya

Mek Rose said...

bercerita ttg personal mmg santai..leh ilangkan stress

nak2 lagi leh benda baru cam lydzar
sure rsa semangat je nak keje kan
ehehe

Liza said...

kemasnyer workstation, kalau tgk workstation liza mmg pengsan

maslinamansor said...

gambar anak beranak wajib wooo....

Eray Majid said...

i loike ur workstation, like mine....mende2 penting jek ade.. :)

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®