Hadiah sempena Food Giveaway Mommalydzar

Korang nk tau tak?? Aku dah nampak berlonggok-longgok durian sepanjang perjalanan balik kerja 2-3hari ni. Sebab tu aku baru teringat yg aku tak tayang lagi hadiah yg aku bagi kt pemenang GA aku iaitu Erawati

Nanti bebila boleh la aku singgah membeli sebijik dua buat lepas mengidam :) YEAY!!

Sorrrryyyy sangat! Actually ini boleh dikatakan entry basi kot sebab dh berlalu berhari-hari. Tapi aku rasa aku wajib jadikan cerita ni satu entry aku :)

Boleh baca entry Thanks Mommalydzar yg Erawati buat sempena sampainya hadiah ke tangan dia tempohari.


Tadaaaaaaaaaaaaaa! Ini lah dia hadiah khas utk GA tersebut. Aku order dari MyChocs4U milik member aku, Aini si pengusaha coklat tempatan. Chewah!

Sila lah klik link tu kalau terasa nk order ye. 

Sekarang ni, Aini tengah buat promotion utk cheese tart. Promosi Januari

Harga bagi cheese tart adalah :
25 biji @ RM 28
50 biji @ RM 55

Filling available :
blueberry
strawberry
kiwi

* bagi Fruit tart, harga adalah seperti berikut :
36 biji @ RM45
50 biji @ RM60

sila sms/call 019-2992844 (Ain) atau email ke ain.rusli@gmail.com untuk tempahan dan pertanyaan..

Cepat cepat cepat..sementara stok masih ada!!

3 words from u:

eMMe said...

cumel2 sumenye, sayang nak makan, hehehe...nnt leh order kan...

.: Ain aka Ibu Qaisara.. :. said...

uisk..ade special promo kat sini! thanks liza.. :)

anyway, thanks sbb order ngan aku eh..nnt meh la repeat order..special price utk ko.. :)
oh, kalau nak tartlets tu pun bgtau ye..yg ko iklan kan tu saiz M tau..bukan mini punye..tu pasal mahal sket..kalo ko nak, kasitau aku, boleh anta sampai depan pintu umah/opis..huhuhu..

http://mychocs4u.blogspot.com
http://ainielie.blogspot.com

Sharinginfoz said...

sedapnya coklat ni

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®