Eynda Nak Bagi Hadiah!!

Disamping perasaan ceria EN SUAMI mahu pulang hari ni, aku dengan ceria jugak nk join giveaway dari kak eynda :)
Sesiapa nk join boleh jugak, sila sila..tarikh tutup 31 May, sempat lagi kalau nk join..


Cara-cara utk join  :

1) Terbuka kepada semua yg ada blog.

2) Terpulang sama ada nak follow atau tidak blog Eynda' s Diary...kalau follow lagi bagus nanti senang nak tahu latest update pasal giveaway ni ;-)

3) Buat satu entry khas utk giveaway ni....tajuk entry wajib begini Eynda Nak Bagi Hadiah!! Tajuk lain takmau ye :-D

4) Letak Banner kat atas tu di sidebar blog anda ye....kalau takde tak aci....

5) Sila tulis secara ringkas pendapat anda tentang Eynda's Diary ... yg positif...yg negatif....eynda tak kisah...(sekadar utk pengetahuan tuan belog ;-)

6) Tarikh tutupnyer ialah 31/5/2010.....pemenang akan dicari dengan bantuan Mr.Random ye dan disaksikan oleh youtube :-D

7) Dah buat entry sila tinggalkan komen berserta link entry kat entry giveaway ni ok....
 
OK, kak eiynda, ni pendapat tulus mulus si adeq lydzar tentang blog kak eiynda..
actually terjumpa blog kak eiynda masa googling pasal Safi Rania. Saya baru je nk berjinak-jinak dengan Safi Rania jugak.

So saya pon bacalah entry-entry kak eiynda pasal Safi Rania. Memang menarik tertarik kak eiynda memang da bomb. Kulit kak eiynda memang putih tulus mulus agaknya. Pakai ape pon mesti sesuai dan jadi cantik. Walaupon kulit saya tak semulus itu, saya tetap tertarik utk p beli set percubaan Safi Rania dan telah pon mencubanya. Belum sampai lagi 3 minggu usia penggunaan. Harap-harap kulit saya pon boleh cantik mcm kak eiynda ni haaa :)

Lepas tu baca la entry-entry lain jugak.

Memang menarik kerana kita ada dotter yg sama namanya ..HANNAH :) sweet kan nama hannah ni..i love it so much..

Kesimpulannya, saya memang selalu menjenguk Eynda's Diary ni..Best Best!! Banyak tips kecantikan kot, tu yg best tu..biasala pempuan kan

So Encik Random, sila la dengan tak sengajanya memilih entry saya utk dapat musical box pink yg sangat comel itu yer :)



1 words from u:

eynda said...

Dah baca...thanks sebab sudi join ye..Pasal Safi Rania tu insyaallah sesuai dgn lydzar...majoriti yg try rasa puas hati...akak pun kekadang naik jerawat besar yg sakit tu hihi...owwhhh tak sangka nama anak kita sama! :-)

Gud luck ye ;-)

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®