YEAY YEAY!!! dan DOUBLE YEAY YEAY!!

Mood dalam hati ada rasa gembira..mood dalam hati ada bintang bulan, bunga-bungaan dan juga ikan hah! apekah.. 

KENAPA?? KENAPA??

remember my post yesterday ??

Pasal nk kan barang free from ellisme.com :) Maka dengan sangat pantas Elis telah relahati memberikan barang free itu pada aku hari ni.. AKU SUKA!! AKU GUMBIRA!!

Presenting my cop mohor..lepas ni gambar-gambar yg ada dalam blog ini akan mengalami proses setepek cop mohor sebelum dipublish kan...baru la orang tak bley nk plagiat gambar2 keluarga aku ~ceh bajet mcm ada je orang nk copy paste gambar dalam blog aku..glemer ke ko ni? haha!~ 

hihi tak glemer pon tak kesah la, atas dasar keselamatan negara jer ...


nampak tak cop mohor aku dalam gambar aku ngn lelaki kesayangan aku ni..tu dia kt tepi kepala aku tu..nampak tak nampak tak?? eksaited OK!!

OK tu satu hal ..

Lagi satu GEMBIRA aku adalah kerana aku mau award DIRI SENDIRI dengan Award ini..


Award ciptaan sendiri yg pertama di sini.

Syukur YA ALLAH Kau permudahkan perjalanan penyusuan ekslusifku..
Syukur YA ALLAH atas kurnia rezeki mu kepadaku dan anak-anakku..
Syukur YA ALLAH atas kehebatan susu ibu ciptaanmu..
Syukur YA ALLAH aku tak mampu berjaya tanpa redha mu
Semoga YA ALLAH Kau terus memberikan kami rezeki-rezeki ini..


Sesungguhnya kejayaan ini amat bermakna utk diriku seorang mama..





10 words from u:

Eliss said...

wah..dah guna yer ! thanks :)

Unknown said...

elis : mesti..dgn pantas saya guna :)

Ad said...

wah tahniah...hehehe...elis ni duk sebelah saya jer kat opis ni

Unknown said...

Ad : beramai2 blogwalking kan..nk buat mcmmana kt sini pon FB kena blok jugak. kita meriah-meriah kt blog jer la nmpknya

Iela Fazielah said...

wah.. tahniah... bestnyer dah adacop mohor... i pun nak wat jugak ler

Unknown said...

kak ila, buat la entry dekat elissmie.com tu. nnt dia buat kan co[p mohor tu..free lagik :)

kan elis?

Anonymous said...

eliss blh meniaga watermark dah lepas ni....

Unknown said...

hehe mamasue, seb baik saya dh lepas dapat yg free punya. elis mmg boleh meniaga cop mohor gak la mcm ni, nnt kita jadi tukang promote ok :)

Kancilbiru said...

wah cun cun...pasni tak dak org nak cilok gambar dah..macam sy kena..hehe

Buffalo Pakai Rantai Makan Kuih Bantal?

ummi-dee said...

tahniah liza....kujua x sabar nak grade bulan 10 ni.complete 2 tahun.lagi 4 bulan lebih lagi ni..huhu semoga kita berjaya

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®