"Saya Mahu Watermark FREE dari elissmie.com "

Macam best je kan, ada watermark cantik2 nk tempek kt gambar yg kita post dalam blog. Watermark yg bukan sekadar tulisan jer, lebih kepada mcm cop mohor ni.

Aku pon dengan sukarela nya buat satu entry bertajuk "Saya Mahu Watermark FREE dari elissmie.com "
  
elis, plis plis buatkan saya satu yer..yang free punya, saya memang suka benda2 free nih hehehe..


Utk mendapatkan watermark free from elis, aku kena siapkan task ini..
mari kita mulakan..

1. Mestilah seorang Follower belog elissmie.com . Kalau bukan follower tidak layak untuk mendapatkan Watermark FREE ini. Kalo nak jugak, terpaksa lah jadi follower seumur hidup.hahahaha.

i follow u sudaaaahh


2.Buat satu entri yang bertajuk "Saya Mahu Watermark FREE dari elissmie.com "

tengah buat la ni..sekejap lagi dia siap..

3.Nyatakan nama belog , warna dan font yang anda inginkan pada Watermark FREE anda tu.Terhad kepada 2 font sahaja.Font pada Nama belog dan Copyright Reserved © tu.

nama belog saya, mommalydzar.blogspot.com - alamakwehhh panjang nya, kalau dah bertukar kepada mommalydzar.com kan best :P
warna meruun pliss..
font - angelina -nama blog / concolas-copyright


3. Jangan lupa masukkan LINK-LINK berikut di dalam entri anda:

http://www.elissmie.com/2010/05/siapa-mahu-watermark-free.html

http://elissmiejunior.blogspot.com

http://mieeliss.blogspot.com/

http://akulahbathroomblogger.blogspot.com/

link2 nih, just masukkan jer kan :) done!

3.Tinggalkan permalink pada comment box entry ini lah.

ok jap lagi bila dh setel saya tinggalkan tapak kaki kt sane yer

4. First Come First Serve.Bagi aku masa 2-3 hari bekerja yer untuk siapkan ok.Dan jangan lupa tinggalkan sekali alamat email anda yer untuk dihubungi.

ok, take ur time..i tak paksa..i cuma berharap ajer :)

Korang nak tak???Mulalah buat entry sekarang, apa tunggu lagi?

TARIKH TUTUP : Selagi terdaya. ni yang best ni, takdek tarikh luput








2 words from u:

Eliss said...

mintak alamat email yer :) nak send ni..thanks

Unknown said...

elis, email saya

lydzar@gmail.com

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®