Kepada Anonymous : Maybank Diamond Lifestyle Plan



Dear Anonymous :

Saya jawab soklan awak kt sini yer..
Bajet mcm formspring.me plak dah, padahal kena block kt opis nih :P

Regarding the insurans plan, saya call no 1-300-88-6688. Ni no hotline Maybank.

So masa call tu, saya bgtau la pasal ada wakil dorang iaitu Wan Athirah Wan Abd Malik call saya beberapa hari lepas, offer plan ni..  Saya dh bersetuju pada hari Wan Athirah tu call, tp bila saya fikirkan balik, saya decide nk terminate. So saya call ni utk maklumkan yg saya nk terminate plan tu.

Saya tanya la adakah saya akan dapat semula duit saya yg telah diautodebitkan.

Saya tanya bila saya boleh dapat semula duit saya.
Customer service personnel tu akan tanya beberapa soklan utk verify. Kita jawab aje.

At the end, dia akan bgtau yg proses termination dah dibuat dan kita perlu tunggu surat dari pihak Maybank memberitahu yg polisi telah di terminate.

Saya ingat selepas 2minggu saya dapat surat dari Maybank dan duit telah dipulangkan dan dimasukkan terus ke dalam akaun saya semula. :)

So awak boleh call no tu utk terminate yer.. Harap membantu




0 words from u:

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®