Happy 1st Birthday anakku Muhammad Hadif Mifzal

” Ya Allah, panjangkanlah umur anak kami ini, terangilah hatinya, teguhkanlah imannya, bagusilah amal perbuatannya, lapangkan rezkinya, dekatkanlah menuju kebaikan, jauhkanlah dari keburukan.

Ya Allah, kabulkanlah doa kami ini, agar anak kami menjadi anak yang soleh dan soleha, yang senantiasa taat kepadaMu dan berbakti kepada kedua orang tuanya”

Amin ya rabbal ‘Alamin

Mama awalkan ucapan Selamat Hari Lahir Hadif dengan doa ini. Tulus ikhlas dari hati mama yg mahukan yg paling baik utk anaknya.

*my very-the-putih-gebu-gebas boy*

*now the putih-gebu turns to masculine colour*

*hensem mama yg busuk masyaammm*

*Happy Birthday to you Adik*

Alhamdulillah Hadif membesar dengan sihat, cergas cuma saiz badannya je tak membesar bagai juara. Kecik molek jer mcm kakak dia :)
Tak pa la, size doesn't matter kan sayang..dah besar dewasa nnt besar la macam papa tu. Dah kawen nnt gemuk la dia hihiihi..semoga menantu mama dapat jaga anak mama dengan baik ~apekah dh cerita pasal menantu nih~

HAPPY BIRTHDAY TO YOU !!

 MUHAMMAD HADIF MIFZAL B KAMARUDDIN



5 words from u:

Iela Fazielah said...

hepi b'day hadif mifzal.... untie, irfan n kakak syafiqah wish 2 u... moga jadi anak yang soleh dan cerdik... dah makin encem hadif skarg persis papanyer..

lydzar said...

time kasih aunty ila and family..insya allah hadif nk jadi anak yg soleh dan cerdik bak doa aunty tu..

oh yer ke encem mcm papa saya ek..mesti papa saya kembang semangkuk kalo dia tau aunty puji dia mcm tu hihihi

bahiah said...

eh... hadif cerah lah Liza... budak kan makin besar kaler kulit die akan bertukar ... kalau tgk latest gmbr dgn gmbr no 2 tu.. beza gak kecerahan dia..

lydzar said...

bahiah : ermm beza kecerahan tu sebab flash kamera kot

erin emariza said...

ini bdk hadif ada talent mau jadi itu buaya wow..dia sgt suka senyum2 kalo lu olang mau amik gambar dia..haiya..apa itu org ckp, hencemboi juga ma..

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®