Hadif main futsal



Ni gambar-gambar kelmarin. Abg nk g main futsal ngn ex-opismet dia.
Aku dah buat muka bosan, dalam hati ada perkataan ni "Patutla balik awal..nk g main bola rupanya" dan tak semena-mena terkeluar dari mulut bernada sinis dan bosan, dan terdengar di telinga Abg...

So bila dh dengar mcm tu, Abg pon ajakla ikut..hehe

Lokasi : Futsal court, Seri Kembangan.


*muka baru bangun tidur*

*mood dah datang*

*dengan penuh 'skill' dia menyepak bola*

*penat lah, relax jap*

*yang baju kuning tu HANNAH*

orang lain sepak bola, dia pulak pegang je bola tu sambil lari sane sini.

4 words from u:

Nordiana Nordin said...

hehe..hannah pompuan..dia ingat bola jairng kot..hehehe..farzana pandai sepak bola..selalu dok training dalam umah..hehehe..

Kancilbiru said...

ha pasni pandai la budak 2 org tu main futsal..hehe

e.l.i.s.s.m.i.e said...

rajin jugak awak ikut hubby awak pegi main futsal.

lydzar said...

diana : yer kot, dia ingat bola jaring haha!! berkali-kali suruh sepak, dia dok pegang jugak bola tu

niza : si hadif tu, memang semua barang pon dia nk try sepak ngn kaki dia. boleh la geng papa dia g main futsal nnt..hannah tu, nnt mama ajarkan main bola jaring jer

elis : kira cam konsep kemana-kau-pergi-disitu-aku-ada lah. mmg suka mengekor hasben pegi mana-mana :D

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®