Kebahagiaan dalam perpisahan ~ dgn mu Handphone


Tajuk mmg tiru sebijik la tajuk lagu Shahir AF8 tu.

Memang la agak bahagia bila menang 2 giveaway lepas kehilangan henpon. 

Yg pertama anjuran Aini, actually menang semalam sempena Visitor ke 5555

Bukti kemenangan

Hadiahnya, aku pon tak tau apa. Menurut kata Aini, nnt dia pos kan :)

Dan yg kedua, baru jap td giveaway Hari ini hari Selasa by Niza the Kancilbiru. Entry pengumuman pemenang tengok kt sini Pemenang GA Hari ini hari Selasa

Dapatla hadiah RM10 di transfer direct to my Maybank akaun. Nasib baik gak aku ada akaun maybank. Kalau takdek, mesti tak qualified gak, sbb nk dpt topup..henpon pon takdak ish ish ish..

CONGRATES to ME!!




pssstt : Maslina Mansor, lupa nk bagi tau..hadiah giveaway Mas dh selamat sampai last week. Lupa nk buat entry laa pulak.

8 words from u:

Kancilbiru said...

amboi...rezeki sungguh ya! tahniah..:)

SyUhAdA said...

tahniah~!

Iela Fazielah said...

wah... berita gumbira tu...

eMMe said...

kalo adiah dia Henpon, lagi bestkan..tahniah lydzar, tak la rase sedih sgt kan...ade yg menarik..nnt update la pasal hadiah GA Mas...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

wahhhh rejeki..tahniahh

tapi tajuk tak hengat eh

Atia Adina said...

yeh....bg sejuk jiwa skit...heh heh heh

lydzar said...

TQ semua!! Tadek ke orang nk buat giveaway bg rm500 nih!! LOL

.::NiK's WiFeY n MoMmY::. said...

ada rezki lain.. :):):) entah2 lepas ni pakai iPhone 4 pulak mak yong nih..haha tp kalau rasa membazir, pakai je nokia yang ada basic function...janji bole amik gamba anak..ada 3G cam, cukup kot~ hehehe tp kot la liza teringin yg canggeh2 tu, ckp la kat din baby yg teringin! heheheh ;)

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®