PBJV Dinner 2010

Nak cerita pasal Dinner PBJV last week. Tp macam banyak pulak benda nk siapkan dulu.




So layan je la sekeping dua gambar makyoung Lydzar ni yer..

psstttt : aku sorang je committee member yg tak pakai lip lap lip lap tau.. :P yang lain2 memang semua anggun menawan cantik kompom tertawan..



12 words from u:

wahida said...

eh, ok apa tu? saya tgk lydzar pun cantik sangat!! serius neh...

makdara TERdiva said...

tak lip lap lip lap pun, masih tetap debomb!!!

Zaidah said...

tuannyer blogpun cantik lawa memang the boom....ikhlas tau...janganlah merendah diri sangat..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

lagi cantik dari dorang yang berlip lap lah :)

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

mmg sahla ni lydzar pegnent pompuan..ehehehe

Ani said...

liza...sekali tgk mcm maizawati ex si akhil tu pulak hehe.
amboi..vogue sungguh dirimu time annual dinner eh. mekap sendiri ka? salute... aku nak blajar mekap laaaaaa..... (tang mata selalu fail!)

mamasue said...

canteknya mommalydzar make-up...

maslinamansor said...

wajah berseri mak yong, mana leh dikalahkan... :)

*tapi betul la, memang beruntung HM's dapat mama cantik mcm lydzar

kemma said...

cantiknya lydzar...berseri betuii makyong ni..:)

Atia Adina said...

eh....lainnya muka kene solek..cantiknya..amboi...kemain bergaya mak yong nih.....

Elin said...

wiwit..comey la mama lydzar ni...tak bergemerlapan pun tetap cun berseri..seri org pregnant.. :)

ayu said...

tambahan satu lagi..
macam mana nak pakai tudung mcm tu..huhu..tak reti la..
pakai pun belit2 mcm tu je..
btw, u mmg cantik dah lydzar...^_^

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®