Announcement : Pemenang Food Craving Giveaway

Ala-ala announcement hari raya tau!

"Bagi menyempurnakan titah perintah Cik Puan Mommalydzar, setelah diperkenankan oleh para juri yg arif lagi bijaksana maka dengan ini saya mengisyhtiharkan pemenang bagi Food Craving Giveaway "..

Ehem ehemm..DRUM ROLL sket !!


DRUM ROLL!

DRUM ROLL!!
DRUM ROLL!!!

And the winner goes to :


Congratulation!! CLAP CLAP CLAP!!!

Jawapan yg  ERAWATI paling hampir kepada jawapan sebenar --- > Pulut Durian..

Sebab yg sebenar-benar tiada yg lain selain yang sebenar, mommalydzar teringin sungguh la nak makan ;


The King of Fruit. Susah nau nak jumpa sekarang ni. 
So kepada Erawati, sila tinggalkan details anda utk tujuan pengeposan hadiah yer..
Nama betul, alamat, no tepon..

Congrates sekali lagi pada awak :)

Pada yang lain-lain, terima kasih yang tak terhingga kerana memeriahkan GA mommalydzar ni. Bertemu lagi kita di GA yang lain yer..




10 words from u:

shera haifa said...

wahh tahniah..
durian rupenya yg dop ngidam nk mkn..hehe

tiefazatie said...

laa...adoi la...hihi..tahniah sis erawati!hihi

EraWaTiE said...

salam..wah era menang..ok dah sent email kejap tadi..check erk..

amirah said...

waa...nak mkn pulut durian rupanya..huhu...memng takde musim sknrg ni

mamasue said...

ches! durian rupanya!jauh panggang dr api jawapan mamasue...yg mamasue teka tu utk tekak mamasue kot...hehehehe

e.l.i.s.s.m.i.e said...

tahniah kepada pemenang.
aku dulu pun teringin nak makan durian tapi orang kata dekat2 bersalin jgn mkn durian, nanti busuk ms bersalin, kena sumpah dengan doctor ajer :p

EiJa ZaQuaN said...

ohh..teringin mkn durian rupenye..

tahniah kpd pemenang..

eija x sempat pun nak menjointkan diri..

Atia Adina said...

ler...durian rupanya...heheheh

EraWaTiE said...

salam..era dah terima hadiah coklat tu mmg sedap banget....

nanti era buat entry arr...tungguuuu

EraWaTiE said...

nie entry era

http://erawatie18.blogspot.com/2011/01/thanks-mommalydzar.html

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®