New Pizza Hut @Seksyen U5

At last ada new Pizza Hut outlet kt area rumah aku tu. Tak perasan bila pulak construction and renovation process dia. Tiba-tiba tersergam je logo KFC berdiri tegak kt tepi tu. Biasalah KFC dan Pizza Hut duduk sebelah menyebelah kan. Dorang kan bawah satu management.

Lokasi adalah berdekatan dengan entrance Subang 2, Jalan Shah Alam-Sungai Buloh. Kalau dari jalan besar tu, mmg boleh nampak dah restoran ni tersergam.

Meaning lepas ni dah adalah delivery to our door step :) Teringat pulak kt entry lapar dan bengang aku aritu

Malam tadi pasang niat nk dinner kt sana, tp tak sempat. Takpa lah, tunggu Abg balik dari Sabah nnt je lah.

Hehe tu je update lewat pagi ni..Kang aku mengarang cerita lagi.


3 words from u:

AzMaslenda said...

Dah bukak ker? Hujung mgu ari tu pergi masih dalam proses touch up interior. Menangis2 Adam nak main kat tamannya tu.

Eliss said...

aku yang ada sekangkang kera ni pun tak pergi.orang belanja baru belasah :p

Anonymous said...

cantik sgt la bukak kat ctu..dkt je dgn bakal umah aku kang...kat dlm subang 2 tu je...InsyaAllah thn dpn pindah...

zam dc

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®