Dia datang menjenguk saya setelah sekian lama menyepi

Setelah sekian lama dia tak menjenguk saya, akhirnya terbuka jugak hati dia utk kembali. Alhamdulillah.

Serius lama sungguh dia menyepi. Tak ceria juga hidup saya tanpa dia. Dah la dulu, dia berlalu pergi tanpa pamit, tanpa bicara. Tau-tau je dh hilang. Sedih tau!


Kini dia kembali, wajib lah saya happy.



Saya perasan kehadiran dia pon, masa saya tengah working on my new blog ~ Shaklee-Dzar~ tu. Meh lawat blog baru saya, tengok apa yg best.

Harap-harap lepas ni dia stay lama sikit dan saya lagi suka kalau dia invite kawan dia ramai-ramai lepak kt rumah saya ni :)

8 words from u:

Anonymous said...

tahniah mommy lydzar, mamasue tak pernah merasa lg...bile nak ade rezeki ni

Hanis Azla said...

bagus tu lydzar.. rezeki2..

eynda said...

Tahniah....dah lupa bila last dapat BE hehehehe...

AzMaslenda said...

akak punya tak pernah lebat..

maslinamansor said...

mas punya pun br habis... dapat la beberapa ringgit... hehehe

Mek Rose said...

alhamdulillah.....:-)

Ernewaty AR said...

aku ingatkan peod..hehe

Kancilbiru said...

akhirnya menjelma jua...hehe...chaiyok2!!

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®