Saya cuti esok!

Sebab saya nk BALIK KAMPUNG oooooo BALIK KAMPUNG!!

Girang sungguh bunyi nya kan.. :)
Memang saya happy sebab dapat balik kampung. Insya allah, balik kali ni kami ada agenda visit orang sedang berpantang di Kuala Terengganu, dan ke kenduri kawen staf Abg di Kuantan. 

My sister-in-law (my brother's wife) dh selamat melahirkan anak pertama dorang last week. Pre-mature baby (7months) , masih di dalam NICU dok dalam incubator. So kalau pegi pon, cuma dapat visit ibu baby saje lah. Takperlah, visit ibu pon takpe, sambil-sambil sebarkan ilmu breastfeeding pada dia.
Penting ni, supaya cucu-cucu embah Rusman, semuanya disusukan dengan susu mak masing-masing :)

Jap lagi saya update cerita farewell bos saya ye. Hari ni last day dia bersama kami. Sad..

5 words from u:

Anonymous said...

mcm sama je...bos mamasue pun last day ari ni...

Hanis Azla said...

bestnya nak cuti.. selamat bercuti dan selamat balik kampung yer lydzar..

AzMaslenda said...

bestnya balik kampung

Iela Fazielah said...

bestnyer balik kmpg..... tahniah buat adik ipar...

Unknown said...

selamat bercuti yer..:)

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®