Jam 1.15pagi

Selamat pagi Malaysia!!

Skg ni jam 1.15pagi. Bermata panda la saya esok..Makin tebal la 'beg mata' saya..KOMPOM! sebab dah 3-4hari saya tidur lambat dan bangun awal.

Sebenarnya saya baru je siap buat kerja saya..Nak tengok samting tak?? Comel tak? Comel kan comel kan..hehe


Ini lah dia kerja saya tadi.. kalau kawan-kawan nak tau ape dia ni, meh la tengok kt link SINI


Dan esok pagi saya kena buat satu confession pada seseorang. Saya amat nervous. Takut sangat nih!
Doakan semoga semuanya selamat esok yer..dan alkesahnya, saya type esok. Saya dh ngantuk sangat ni..Keje packing baju sekolah HMs tak buat lagi..huwaarrrgggg!!!


3 words from u:

Hanis Azla said...

wah create blog utk produk shaklee yer.. akak berminat dgn pakej ut resdung tu..

wahida said...

ish...mesti penat ni...takpe, usaha tangga kejayaan!!

caiyok!!

ayu said...

congratsss

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®