Smell good

Ada satu hari tu, masa saya tengah dukung Hilda balik ke rumah, tetiba je dia muntah. Muak susu je sebenarnya. Abesla tudung maroon kegemaran saya dibanjiri muntah.. Nasib baikla dh petang dan nak balik rumah.

Sampai rumah saya letak tudung tu kt toilet. Nanti lah basuh sebab nk beramah-mesra-peluk-cium askar-askar saya tu dulu. Masa pon terus berlalu.

Saya terlupa dah dua harian tudung tu masih di toilet tak berbasuh. Haishhh. So bila saya perasan, terus la saya tenyeh tempat terkena muntah tu dengan sabun dan rendam dalam air Downy Antabac. Then sidai.

Semalam saya pakai tudung tu pergi kerja. Waktu dalam kereta, saya asek terbau bau anak bucuk-macam saya tu jer. Dia ikut saya g keje ke? Saya toleh belakang tengok car seat dia kt belakang. Takdek pulak cik Hilda Marissa kt situ .Hmm rasanya dh hantar dia kt taska dah tadi..

Dah sampai opis, saya masih lagi tercium bau itu. Apasal ni???

Then baru la saya teringat incident muntah hari tu. Agaknya sebab tak berbasuh selama 2 hari, so bau tu lekat kuat kt tudung saya. Dah rendam dgn softener wangi pon tak hilang-hilang. Tapi takpe, saya suka. Sambil saya buat kerja, saya cium tudung saya hehe

Best betul bau dia. Terasa-rasa mcm saya tengah peluk cik Hilda saya tu. Terubat rindu saya pada dia.

Psstt : Ini bukan kesan sampingan terkena muntah yer :)

4 words from u:

Hanis Azla said...

bauan itu bauan yg paling best knn lydzar..

Mek Rose said...

ehehhehe..betul tu..bucuk2 pon wangi...nak2 lagi anak yg minum susu ibu,.muak depa tak sebusuk susu FM

Anonymous said...

haha! kuat sungguh penangan muntah tu..tapi x pe..muntah anak..

cer kalo muntah org lain..mau dah kena bako tudong tu..hehe!

Sharinginfoz said...

anak nak berkasih sayang ngan mummy kan

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®