Shaklee-Dzar in collaboration with About Ummi & Baby, Seksyen U5

Alhamdulillah, malam tadi dh selesai urusan saya dengan rakan baru, Puan Syarifah.

Kini kawan-kawan, adik, kakak, abang, makcik, pakcik juga boleh dapatkan set Trial Pack Shaklee sini:



17-1, Jalan Musytari AM U5/AM,
Section U5,
40150 Shah Alam,
Selangor Darul Ehsan, Malaysia.

Tel: +6017-9829411
email: aboutumiandbaby@gmail.com
Facebook: facebook.com/aboutumiandbaby
 
 
Dapatkan info lanjut tentang Trial Pack dan produk Shaklee dari saya.
 
 
pssstt : segunung terima kasih saya pada kawan-kawan yang membeli dan support bisnes saya ni. Semua kalian mendapat manfaat dari produk Shaklee :)

2 words from u:

Anonymous said...

semoga sukses ye momma lydzar!

Mek Rose said...

gud luck...sonot tgk kwn2 berniaga ni..tapi sy mmg amek sendiri kat upline saya tiap2 bulan ehehhe

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®