Juara AF9 - Hazama

Ramai kot yang tengok konsert ni malam tadi.

Saya tengok jugak. Tapi tengok sipi-sipi saje. Sebab sambil gosok baju kerja saya dan cik Abg.
Tp sebab paling utama saya tengok sipi-sipi saje, sebab ada orang tu pegang remote Astro, king-control the remote. Bila part dia rasa best, dia stay la kt CH104, then bila dia rasa part tu tak best dia tukar cenel lain. Pastu tukar lagi dan lagi. Asek tukar aje! Adei lah..

Sudahnya satu jenis persembahan pon saya takleh nk recall ape yg best ape yg tak best. Takperlah nnt ada ulangan punya. Tengok aje la yg diulang tayang tu.

Congrates pada Hazama.
Memang semua pon dh jangka yang dia akan menang. Memang dia ajelah yang paling layak diantara finalist AF9 nih. Persembahan dia, saya tak boleh nk ulas, sbb saya tak konsentrasi langsung tengok.
Sebenarnya saya tak dek la suka pon ngn dia ni, biasa-biasa je. Sbb saya tak suka tengok lelaki mekap. Natural beauty plisss!!!

Tp ade Hazama kesah Lydzar tak suka tengok dia mekap??
Dia mesti cakap "HAZAMA TAK KESAH..YANG PENTING POKET HAZAMA DAH ADA 200K..
KO ADA KE KAK??" Hahahahahha



Gaya merangkak Hazama yang saya terlepas
Apepon CONGRATULATION utk kamu yer dik!

2 words from u:

mekchu said...

200K sebab tahun ni tak de keta.. 1st lagu tu gaya hebat, tapi suara tak sukaaaaaaa...

Mek Rose said...

alamak. sy tak suka AF musim 9 ni. tatau nape. penuh degnan drama gamaknye.

td dah draft psai AF n mcm2 lagi. tak terpublish lagi. sibuk layan student. tsk!

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®