New GBS member

Alhamdulillah, dan insya allah lepas ni saya akan berkongsi kebaikan-kebaikan vitamin dan produk dari Shaklee di blog ini secara umum dan secara khusus di blog baru saya Sihat Selalu dengan Shaklee-Dzar ~yang tu totally pasal produk Shaklee dan kebaikannya.

Now i am an independant distributor of Shaklee product.

Shaklee ID : 859948

Setelah lebih dari setahun menjadi pengguna pada vitamin Shaklee, dah tiba masanya saya berkongsi segala manfaat yang telah saya perolehi.

Kalau ada kawan-kawan nk bertanya pasal trial pack dan nak order.. boleh boleh jangan malu-malu bertanya saya ye..boleh email di lydzar@gmail.com atau sms 012-3103787



1 words from u:

Iela Fazielah said...

alhamdulillah..sambil guna sambil kongsi kebaikan..sambil tmbah pendapatan.....

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®