Aktiviti lasak kami!


ni memang aktiviti harian dorang sekarang ni.

Hadif dah mula menunjukkan ciri-ciri kelasakan seorang 'boy'. Apa lagi dia nk panjat lepas ni. Ni yg buat aku pikir 40kali nk beli meja makan nih. 

Tp tak de meja makan, alangkah tidak seronok sebab kompom terganggu oleh itu dua budak. Nak amek fish la, nk amek sayur la..semua yg dalam pinggan mama tu semua dia nk kacau. Haih! Tak feel langsung nk makan.


4 words from u:

Nordiana Nordin said...

ish2, biasa la budak2..farzana pun boleh tahan lasak kekadang tak padan ngan pompuan..kena selalu awasi budak2 ni..

Atia Adina said...

hehehe...lasaknya...berani sungguh si boy panjat meje tu...jatuh kang...

lydzar said...

memang lasak esp yg boy ni. tak padan halus badannya..

dan semalam telah selamat jatuh bedebuk ke lantai ketika mama tengah bz masak lunch..

Iela Fazielah said...

wah.. sngguh lasak ini budak kecik... takut untie tgk...

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®