Arghhhhhh tensen!

Mencik lah! kereta pancit lagi..

Aritu baru jer pancit..ni dah jadi lagi..

Aaaapsal lah ko wahai kereta..nak suruh kitorang jual ko ke!! huhuhu

8 words from u:

Ad said...

dugaan ler tu...saje nak bg lebih blanja bulan ni

lydzar said...

hmm hadapi lah dugaan dengan tabah :)

mamasue said...

eeehh..tak boleh sebut2 psl nk jual keter ni, nanti keter tu merajuk....bettuuullll...(aku tau ko akan tya 'betul ke?')

lydzar said...

haha! rasanya memang dia merajuk tu..sbb din ada 2-3kali diskas ajak tukar kereta..

mmg mcm tu kan..mana la dok ada telinga si kereta ni, dengar je dia plan tuan dia pasal nk ganti dia

hah said...

pancit tayar..kete yang salah..hihi. Nanti dia lagi merajuk.

Kancilbiru said...

nak jual??nanti dia lagi merajuk tauuu.....

lydzar said...

hah, niza : cemana nk pujuk kereta yg merajuk ek

Kancilbiru said...

cakap ngan keta...usap2..boleh? hahaha

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®