Dinding ke bisu?

Sape yg baca blog aku ni, aku nk tanya sket..

Korang penah tak rasa macam bercakap ngn dinding takpon ngn almari takpon ngn pintu? Maknanya macam korang sedang berperasaan sgt mahu bersembang berbual dengan sesorang tp dia diam tak respon. Tak ke mcm cakap ngn dinding lagaknya tu..
Apa perasaan korang dilayan macam tu?

Ada tak rasa mcm nk baling dia dengan tukul takpon alu lesung batu? Ada tak?
Ada tak rasa mcm nk doakan dia tetiba terus tadek suara..jadi bisu kan senang! Haha kijam..
Baru la kita tak terasa sgt nk sembang ngn dia sbb dah tau dia takboleh sembang balik. Kecuali la kita ni ada skill bahasa isyarat.

Ok tu je nak tanya :)

Semoga ceria di pagi Isnin!




6 words from u:

mamasue said...

klu jd kt mamasue,mmg tension...rasa mcm nk goyang2 badan org tu.....pastu jerit je kt telinga dia, 'oiiiiii!pekak badaaakkkkkk!!!'

hehehe..sekian.

Kancilbiru said...

penah gak jadi macam tu...dan penah jugak jadi dinding tu...hehehe...malas nk layan org membebel masa tu, tu pasal jd dinding...:P

erin emariza said...

penah..n slalu je hadapi benda camni..tensen dan bertambah tensen dibuatnya..geram..!dan akhirnya, merasa gak la org tue kena baling dengan pape yang berdekatan..tp masa ko nak baling barang, make sure dulu benda tue xde la terlalu bahaya..biasanya org yg buat pe'el ni org yg kita syg,kn?so..kalo nk balg pun, biarla blg2 manja gitu..selamat berjaya!

lydzar said...

mamasue : lenkali kalao dia buat lagi, nk apply cara mamasue tu lah..takpon pegi depan dia, buat2 bahasa isyarat..haha

niza : tp ku tak membebel depan dia, ku cuma nk bersembang mengeratkan hubungan silaturrahim :(

lydzar said...

erin : memang pon! yg kita sayang tu la yg sukak-sukak hati dia nk buat kita mcm tu..ok, noted. nnt aku carik pape yg manja yg boleh dibaling :)

.: Ain Rusli :. said...

kalau yg menjadi dinding itu adalah din ataupun fmly..cube ckp cmni.. "bestnye lahaiii cakap ngan dinding...!!" mesti korg akan tergelak dan tak jadi nak marah!hahaha..

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®