I am SLEEPY


Macam ni lah aku at the moment. Tp Garfield tu dapat pejam mata sambil peluk bantal. 
Aku pulak terasa mcm nk letak toothpick utk tampung kelopak mata aku. 

Boleh ke, balik rumah nanti..lepas amek anak-anak, aku nk tidur terus. BOLEH ke?

Jawapan pasti adalah TIDAK BOLEH.. 

Itu adalah rutin diluar kebiasaan setelah jadi mak orang. Of course la anak-anak nk ajak main dulu. Of course la dorang nk peluk-peluk-bermanja dulu..nak mintak suap makan dulu. Nak itu nak ini..

Nasibla mak orang yg sorang ni. Ada hati nk buat perangai macam zaman bujang.
NAK TIDO NAK TIDO NAK TIDO!

4 words from u:

Kancilbiru said...

sabar..sabar....minum kopi banyak2..hehe

Nordiana Nordin said...

hehhe..betul tu lydzar..dah jadi mak kena anak2 tido baru le kita leh lena..tapi kekadang kalu tak larat sangat diana mintak hubby tengokkan anak diana take a nap kejap..bagi lega kan ngantuk..hehhe..

lydzar said...

hehe saya tak lalu sgt minum kopi. nnt feninfenin lalat gitu...

lydzar said...

diana, sama la.

tp selalunya si papa balik lambat. susah gak la nk mintak tolong dia tengokkan anak2 sementara mama dorang ni nak NAP.

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®