Gambar Maizawati nikah

Dah selamat pon dorang menikah.

Suami Maiza, Mohd Yassin Rahim seorang chef berusia 23tahun. Ada apa dengan angka ye tak ? :)

Alhamdulillah, nampaknya majlis turut diserikan dengan kehadiran anak-anak Maiza hasil perkahwinannya yg lepas. Termakbul hajat seorang ibu yg mahu anak-anak turut sama meraikannya dihari bahagia.

 


Semoga kasih sayang kekal berpanjangan yer.

Pic credit to : http://nurizspace.blogspot.com

8 words from u:

eMMe said...

muda giler laki dia..cam anak dgn mak je..huhuu...ape pun, hope sgt bahagia dgn hidup baru mereka...

Atia Adina said...

nampak bahagia jer diorang....bestnya...keluarga besar....tup tup...dah ada 6 anak da

-ad-

maslinamansor said...

Semoga berbahagia...



p/s:mas dok tengah pujuk2 lagi nie supaya Danish datang KL. Mak ari tue cam nak bagi sanagt, alih2 cam mas cakap tue la... tak kasikkkkk...

mamasue said...

maizawati ni x-wife akil hay tu ke? mcm lain rupa dia...apa2 pun, tahniah!usia tu tak kira lah brapa,asalkan bahagia...

lydzar said...

@eMMehaah mmg nmpk sgt muka kebudak2an hubby baru dia tu kan

lydzar said...

@Atia Adinamaiza ni kawen awal kot dulu..doa doakan la dorang kn

lydzar said...

@maslinamansor alalalala..So tak merasa la Danish pegi pasar ramadhan kt KL

lydzar said...

@mamasuehaah ex-wife akil hay la ni..takpe maiza pon maintain bergetah lagi walau pon dh berusia kan

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®