Ronasutra ? Pixy ? Anyone?

Penah dengar dua brand tu tak? 



Lagi satu..Pixy ..pinjam gambar yer snhkolexi


Syok pulak aku belek-belek kt Facebook tadi. Dah la pipi aku tengah tercemar dgn bekas 3 bijik jerawat. Semak sungguh! Rasa macam memerlukan sesuatu supaya pipi kelihatan lebih bersih tulus mulus gebus macam selalu..

Anyone penah try salah satu? Mana lagi best? Care to share?


8 words from u:

amirah said...

tak pernah dengar pun..huhu

AzMask said...

pernah membelek & menanya tokey jamu pasal 2 barang nih tapi tak beli pun. Hari2 biasa pakai maybelline jek.

Rona tu lebih sesuai utk kulit berjerawat.
Pixy tu mcm takut jek nak guna.. hehehe

Kazaztan Team said...

bedak pixy mmg bagus....dah lama pakai...setakt nie tak ada masalah...senang pun senang tak perlu foundation...basahkan span...calit2 kat bedak..terus sapu kat muka...senang pagi2 nk pg kerja...igt lg masa gie ke dubai...kat sana ada butik khas pixy...kat sini aje jenama ye tak naik....

wANieYZ said...

ada kawan guna Ronasutra..tp sbb mahal, dia guna sket2 jer..huhuhu..so, xnmpak sgt la kesannye..

lydzar said...

@amirah ada iklan kt sokkaba ngn facebook..

lydzar said...

@AzMask hehe nape takut dengan pixy ? :D

lydzar said...

@Kazaztan Team owh glemer jugak yer pixy ni kt luar negara?

lydzar said...

@wANieYZ hehehe sayang sebab mahal ek.

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®