Tiang gol ragut nyawa

Baru beberapa hari lepas ada kematian kanak-kanak sebab terjerut oleh buaian, hari ni berita kematian kanak-kanak sebab tiang gol pulak. Innalillah..

Seingat aku, kejadian terhempap tiang gol ni pernah jugak berlaku kt pelajar sekolah menengah aku dulu. Kalau tak silap la. Tapi kejadian berlaku masa aku dh keluar sekolah, maka detailnya tak dpat la aku cerita sebab aku pon tak tau alkesah sebenar.

Btw, takziah pada keluarga mangsa. Semoga keluarga mangsa tabah menghadapi saat-saat kehilangan. Sesungguhnya setiap kita akan pergi, cuma tak tahu bila.

Baca cerita lanjut : myMetro | Tiang gol ragut nyawa



8 words from u:

eMMe said...

bukan2 je dowang ni main...tiang gol dibuat main, mmg tak pasal je maut , malang tak berbau kan...

Zaidah said...

dah ajal....

..::daria::.. said...

betul liza..kat skolah kita dulu ada junior kita mati kena hempap tiang gol kt padang A..aku ingt cite tu..

lepas pada tu..ada kuar titah sultan pahang..suh pakai tiang gol tanam kt sume skolah kt pahang..x bole pakai tiang gol yang portable tu..

mrs Fahmi said...

kesian kan....i baca gak tadi....dah la baru standard 2....mesti sebab internal injuries lar ni.....:-(

lydzar said...

@eMMe budak-budak kan. dia main bola mcm biasa la agaknya. cuma nasib tak baik tetiba terhempap tiang gol ni..

lydzar said...

@Zaidah yer, ajal dtg menjemput dalam pelbagai cara

lydzar said...

@..::daria::.. aku ingat-ingat lupa kisah ni kt semesta tu..hehe kira mmg betul la kan

lydzar said...

@mrs Fahmi aha, teruk jugak bleedingnya tu

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®