Frust

Perasaan adalah agak frust bila hasil pumping pada 2 hari ni adalah masih ditakuk itu, 2oz per pumping session.

Sehari aku kena pam sampai 6 kali utk cukupkan bekalan Hadif kt taska. Aku rasa agak penat. Sgt letih.

Ya Allah permudahkan lah urusanku..berkatilah usahaku..Amin


12 words from u:

hah said...

Amin. jgn give up liza...teruskan mkn mknan yg bykkan susu...sabar2.

maslinamansor said...

sabar2... usaha lagi, think positif...

lydzar said...

@hah

thanks hah..ok kena lipatganda usaha la nmpknya..mana la nk carik lobak putih ni

lydzar said...

@maslinamansor tq mas..sabar separuh daripada iman..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

cuba makan apa2 yang boleh tambah susu.

Iela Fazielah said...

sabar ye lydzar... meh dtg pasar borong ni.. byk lobak putih.. xpun gi bl kat supermarket.. confim ada.. harini susu akak dpt byk lak sbb pagi td dok balun kuih tako (yg macm tepung pelita tu) tp kuih ni bwh dia jernih n ada sengkuang cina... melimpah ruah susu.. pam je dpt 4oz setiap sesi

lydzar said...

@Iela Fazielahhaah ek, air sengkuang cina dalam tin tu pon bagus gak tu..boleh carik ni

lydzar said...

@e.l.i.s.s.m.i.e ok elis, balik ni nk carik lobak putih or sengkuang cina lah

Amy Syaquena said...

jangan give up ok usaha lagi...

Sharinginfoz said...

betul tu jangan putus asa

lydzar said...

@Amy Syaquena tq amy..haah kena tingkatkan lag usaha..dont giveup

lydzar said...

@Sharinginfoz tq for the support..insya allah tak putus asa lagi

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®