Ramalan Sotong

Pejam celik pejam celik..hari ni dh hari khamis. Tak sabar tak sabar tunggu hari Ahad.

Malam tadi aku dengar kt berita pasal ramalan sotong ni, boleh baca jugak kt SINI - TERATAKARMO.

Bagi aku ntah pape ntah dorang ni. Takdek kerja betul suruh sotong buat ramalan. Tu jer komen aku haha!

 Pic credit to : Teratakarmo

Tadi kan, aku telah mengorder satu 'barang' dari satu orang. Nanti bila dh dapat, aku tayang ok! Aku rasa 'barang' tu best giler! Harap berbaloi-baloi..



2 words from u:

Iela Fazielah said...

mcm2 org skrg ni kan???

lydzar said...

@Iela Fazielah memang pon kak. ntahpape kan

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®