Random

Selamat hari isnin :) Kena senyum, walaupon hari ni adalah hari isnin yg belues yer.

Random 1 : Si sotong Paul membuat ramalan lagi. Tepat pulak lagi tu..Adoilah, lepas ni ada yg anggap sotong ni 'keramat' nih

 [pic credit to : Google]

Random 2 : Abg dh selamat sampai semalam. Dalam hujan kami meredah jalan raya demi utk berjumpa si dia yg tersayang. Ala apa ada hal, redah dalam kereta, bukan sambil berlari-lari anak..kan :P Dahtu amek pon kt Shah Alam saje, bukan kena ke KLIA pon.

Random 3 : Tahniah pada Mohd protege kepada Ziana Zain, pemenang realiti show Mentor 4 malam tadi. Dah jadik pakcik/makcik kayo dah dapat RM100,000 sorang..Bak sikit duit tu boley?

[pic credit to : GUA]

Random 4 : Abg beli banyaaak sangat baju utk Hadif. Banyak juga utk Hannah. Dan 1 saja utk aku kt sana..HeHe takpa, dia ada belikan aku benda lain selain baju. Dan aku juga mungkin dapat request baju lain pulak tp beli kt sini jer la..Baju raya pon tak beli lagi nih

Sekian entry random utk pagi ni..tengah kumpul mood utk bekerja


8 words from u:

Iela Fazielah said...

wah bestnyer... HM dpt byk hadiah dr papa dia... xpe.. mama diaorg dpt spesel sikit.. din dpt byk elaun tu.. pow baek punyer kat din...

Nordiana Nordin said...

lydzar, dah tukar banner atas tu..cantiknya buat sendiri ek..

maslinamansor said...

kepada sotong... jangan dok pilih german. Sebab mas pilih spain... huhuhu

lydzar said...

@Iela Fazielah tu laa..mama jeles tau tgk baju utk hannah ngn hadif..

lydzar said...

@Nordiana Nordin haah dh tukar. nnt ada entry pasal banner tu yer

lydzar said...

@maslinamansor sotong oh sotong..ku buat lauk jer sotong nih..hihiih

.::NiK's WiFeY n MoMmY::. said...

mmg slalu mama dpt satu je!hahaha papa ckp, mama punya mahal...anak punya murah ckit..so boleh beli banyak!hehehe tak aci..tp takpela, dari takde langsung...hehehe tp penah je x dpt pape...abg nik kata,tak tau nak beli apa, smua dah ada!hahaha

lydzar said...

@.::NiK's WiFeY n MoMmY::. huhu nasib la jadi mama kan

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®